salamativazibaei

ساخت وبلاگ

تقویت موی سر با نخود

نخود دارای خواص بسیاری برای تقویت موها دارد از جمله از ریزش موها جلوگیری می‌کند و همچنین باعث رشد مجدد موها نیز می‌شود. در تقویت موی سر با نخود، نخود باعث می‌شود که خون رسانی به موها افزایش پیدا کند و به این مراتب باعث افزایش تحریک فولیکول‌های مو می‌شود که این در رشد و تقویت موها بسیار مهم است. این حبوبات دارای ویتامین‌های گروه B می باشد که در ساختن گلبول‌های قرمز بدن نقش اساسی دارد و این به مراتب باعث می شود که خون رسانی به سطح سر افزایش پیدا کند و اکسیزن کافی به موها برسد. جهت اطلاع از نحوه و شرایط کاشت مو با ما در ارتباط باشید.

طرز استفاده از نخود برای قطع ریزش مو

هم می توان خود نخود پخته را مورد مصرف قرار داد و هم پودر نخود را مورد استفاده قرار داد طرز تهیه ی ماسک مورد نظر برای تقویت موهای سر به این گونه است که مقداری از نخود خام را می‌گذاریم که خیس بخورد و بعد از یک روز این نخودها را له کرده و با روغن زیتون و همچنین تخم مرغ مخلوط می‌کنیم و برروی سر خود ماساژ می‌دهیم و اجازه می دهیم به مدت یک ساعت باقی بماند و سپس آن را با استفاده از آب ولرم و شانه شستشو می‌دهیم.

 

 

با روش‌های تقویت موی سر با نخود آشنا شوید:

برای تقویت موی سر با نخود میتوانید نخود را به صورت خوراکی میل نمایید و همزمان برای اثر گذاری بیشتر از نخود پخته یا آرد نخود برای تهیه انواع ماسک تقویت مو با نخود، استفاده کنید.

بیشتر مو از پروتئینی به نام کراتین تشکیل شده است، بنابراین یکی از مهم‌ترین مواد برای حفظ سلامت مو پروتئین است. نخود دارای پروتئین گیاهی است که از پودر نخود استخراج میشود. پروتئین هیدرولیز شده نخود معمولا در محصولات مراقبت از مو و نرم کننده‌ها استفاده میشود که تاثیر فوق العاده‌ای روی مو‌های خشک و آسیب دیده دارد.

*تقویت مو با آرد نخود علاوه بر کاهش ریزش مو روی جنبه‌های مختلفی از سلامت مو تاثیر گذار است از جمله:

-پروتئین نخود فرایند از دست رفتن آب مو‌ها را کند کرده و مو‌ها را مرطوب نگه میدارد و مانع از خشکی و شکنندگی مو‌ها میشود.

-پروتئین نخود با پر کردن شکاف‌های ایجاد شده روی کوتیکول مو، مناطق آسیب دیده ساقه مو را ترمیم کرده و مو‌ها را نرم و صاف و براق میکند.

-پروتئین نخود ضخامت ساقه مو را به حداکثر مقدار ممکن میرساند و مو‌های شما را پرتر و حجیم‌تر نشان میدهد.

-جوانه نخود پوست سر را مرطوب کرده و برای آبرسانی به مو و پوست سر بسیار مفید است. برای درمان شوره سر مفید است. برای درست کردن جوانه نخود کافی است مقداری نخود را یک شب در آب خیس کرده و سپس به مدت یک هفته یک دستمال مرطوب رویشان قرار دهید تا جوانه بزنند.

-مصرف جوانه نخود به صورت خوراکی یا ماسک مو باعث افزایش سرعت رشد مو‌ها میشود.

-هفته‌ای ۱ – ۲ بار میتوانید از ماسک مو نخود استفاده نمایید.

 

ماسک نخود به همراه قهوه

طرز تهیه این ماسک بدین گونه است که مقداری از نخود را از شب قبل می‌گذاریم کاملا خیس بخورد بعد از اینکه کاملا خیس شد آن را با استفاده از دستگاه کاملا پودر می‌نماییم و به اندازه ی یک قاشق غذاخوری به آن پودرقهوه اضافه می‌نماییم برای اینکه این ماسک حالت چسبناک پیدا کند به آن یک عدد تخم مرغ نیزاضافه می‎کنیم که باعث تاثیرگذاری بیشتر این ماسک می‌شود بعداز اینکه مخلوط اماده شد ان را به موهای خودآغشته کرده و اجازه می‎دهیم به مدت یک ساعت بماندو بعد با استفاده ازآب سردو شانه می‌شوییم.

ماسک نخود به همراه عسل برای تقویت موها

مقداری از نخودخام را با آب خیس می‌کنیم و بعد از خیس شدن آن را در دستگاه آسیاب می نماییم و مقداری از آب نخود را نیز به آن اضافه می‌کنیم که مخلوط چسبناک گردد و بعد از این کار به مقدار یک قاشق غذاخوری به آن عسل اضافه می‌کنیم و مخلوط را خوب ترکیب می نماییم و بعد از اینکه آماده شد آن را از ریشه تا انتها به موهای خود آغشته می‌کنیم و اجازه می دهیم به مدت 40 دیقه بر روی موها بماند و سپس با آب ولرم می‌شوییم.

 

شامپو ضد ریزش مو

 

فواید آب نخود برای رشد مو


نخود گیاهی است که خواص فراوانی دارد و برای سلامتی بدن عالی است. اما آب نخود خواص بسیار ویژه ای در تقویت و رشد موهای شما دارد که از قدیم روی موها استفاده می شده است.
نخود یکی از پرخاصیت ترین حبوبات می باشد که در طب سنتی به مصرف آن تاکید شده است. آب نخود بهترین ماده غذایی در فصول سرد سال می باشد زیرا نخود طبع گرمی دارد.برای درمان نازایی مصرف روزانه آب نخود همراه عسل بسیار توصیه شده است.همچنین آب نخود ملین است و از یبوست جلوگیری می کند.همچنین تحقیقات نشان می دهد آب نخود موجب رفع عفونت ریه و کاهش تورم لثه ها می شود.

نخود حاوی روی می باشد


نخود حاوی مقدار زیادی روی ماده معدنی قدرتمند است که به صاف کردن بیش از صد واکنش
آنزیمی حیاتی در بدن کمک می کند و این ماده معدنی تمام وظایف بدن را ساده می کند، که شامل محافظت از بدن در برابر آسیب سلولی رادیکال آزاد (که به عنوان آسیب سلول اکسیداتیو مشهور است)روی هم چنین به تسریع التیام زخم کمک می کند دی ان ای را کپی می کند و نقش مهمی در ایجاد هموگلوبین در جریان خون ایفا می کند کمبود روی می تواند منجر به مشکلات سلامتی متعددی نظیر سرماخوردگی، ضعف چشم ، سندروم شکمی، اسهال، ناباروری و موهای کم پشت شود و حتی می تواند رشد را در کودکان کاهش دهد.

درمان ریزش مو با شامپو ضد ریزش مو بر پایه پلاسنتای گیاهی نخود فرنگی

 

شامپو رشد مو بایوفول رتبه یک کانادا

محصولات تخصصی ضد ریزش مو بایوفول رتبه یک کانادا را در لاین تخصصی درمان فوری ریزش مو و ترمیم آن را دارا می باشند.

محصولات بایوفول کانادا از جمله شامپو ضد ریزش مو ویتامینه، گیاهی و رشد مجدد مو ایج دیفنس دارای امتیازات منحصر بفردی است از جمله :

  1. صد در صد ارگانیک بودن
  2. دارای ترکیبات موثر و منحصر بفرد برای درمان ریزش مو

برای مثال محصولات متنوعی در سراسر جهان وجود دارند که برای درمان ریزش مو توصیه می شوند،

این محصولات در بسیاری از مواقع ارگانیک نیستند و با ترکیبات شیمیایی ساخته می شوند و یا کاملا بی اثر هستند.

نکته مهم دیگر این است که اکثر این محصولات دارای ترکیبات و فرمولاسیون موثر برای درمان نمی باشند و صرفا جهت مراقبت و نرم کنندگی مو کاربرد دارند،

اما شامپو گیاهی ضد ریزش فوری مو توسط متخصصین مجرب و داروسازان کانادایی تهیه و تولید شده است.

 

شامپو ضد ریزش مو فوری بایوفول

 

 

salamativazibaei...
ما را در سایت salamativazibaei دنبال می کنید

برچسب : شامپو ضد ریزش مو,شامپو رشد مو ,شامپو گیاهی ضد ریزش مو ,رشد مو با نخود ,آب نخود برای درمان ریزش مو, نویسنده : salamativazibaei salamativazibaeiofficial بازدید : 124 تاريخ : پنجشنبه 17 شهريور 1401 ساعت: 16:14